9 de AGOSTO: MOBILIZACIÓN CONTRA AS TOURADAS EN PONTEVEDRA

Pontevedra Antitaurina

Desde a plataforma Pontevedra Antitaurina fazemos um chamamento à participaçom na mobilizaçom que temos prevista para o 9 de Agosto, vindicando umha cidade livre de touradas.

A plataforma Ponte Vedra Anti-taurina convoca umha mobilizaçom o sábado 9 de Agosto co objectivo de erradicar da cidade as touradas, durante as quais 24 touros vam ser torturados, mutilados e desangrados com a cumplicidade das instituçons públicas, que ou bem apoian economicamente este atavismo de origem espanhola ou bem nom fazem nada contra estas.

Entre as actividades que estamos a realiçar destaca a recolhida de sinaturas a pê de rúa, assim como o reparto de trípticos informativos, os quais estam a ter mui boa acolhida. Também está prevista a realizaçom dumhas mini-jornadas anti-taurinas, das que daremos conta no nosso blogue: www.pontevedraantitaurina.wordpress.com

A de Pontevedra é a única praça de touros estável da Galiza, e desde a nossa plataforma luitaremos pola súa dessapariçom e reconverssom. Para isso precissamos da vossa colaboraçom activa, assi que aguardamos-vos o sábado 9 de Agosto na praça da Peregrina. Desta vez van-nos escuitar.

Fazemos também um chamamento aos colectivos e oganizaçons galegas para que subscrevam a convocatória e acudam com nós a expulsar a lacra taurina.

STOP TOURADAS. A TORTURA NOM É ARTE NEM CULTURA!!

(no manifesto inicial da plataforma podedes consultar na íntegra as causas que nos levaram a encetar a luita anti-taurina, assim como os 6 pontos básicos que vindicamos).

pontevedraantitaurina@gmail.com

Manifesto de Pontevedra_Antitaurina

Panfleto divulgativo da Plataforma Antitaurina

http://www.pontevedraantitaurina.wordpress.com

[Voltar ao inicio desta nova]